HabMoon Forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 Het voorstel topic

Ga naar beneden 
+2
KittyGirl
Mika
6 plaatsers
AuteurBericht
Mika

Mika


Aantal berichten : 52
Registratiedatum : 08-01-11
Leeftijd : 28
Woonplaats : Habmoon

Het voorstel topic Empty
BerichtOnderwerp: Het voorstel topic   Het voorstel topic Icon_minitimevr jun 15, 2012 12:00 pm

Jojo Habbies!

Omdat we nog niet iedereen kennen kun je in dit forum (de titel zegt het al Razz) jezelf
origineel voorstellen. Wat MOETEN wij van jou weten? Wat zijn jou hobby's, interesses,
kwailiteiten, bezigheden. Vertel het op een leuke en originele manier.
Stel vragen aan elkaar en kom erg veel over elkaar te weten. Het begin van een vriendschap!

Ik zal maar beginnen Razz

Ik ben Mika, Ik speel sinds 2007 actief Habmoon. Ik ben in 2008 Habbie eXpert geworden en
later X leider. Sinds de beta versie was ik actief als moderator en jou trouwe helper. Ik
doe nu samen met Laurens dit forum aanpassen, mooi maken en duidelijk maken. Mijn hobby's
zijn: Habmoon, naar de kroeg gaan en bank hangen. Ik doe de opleiding: Internet, comminucation
and events en werk in de bediening bij een restaurant. Mij zal je vaak tegen komen op dit forum
zodat ik regel overtreders kan aanpakken. Ik ben natuurlijk ook voor de gezelligheid en zal
mijn reactie op leuke en gezellige forums plaatsen. Ook kan je je vragen bij mij altijd kwijt.
Mvg, Mika

Goed? Vragen? Vertel het maar. Stel jezelf voor en stel een leuke vraag. Iedereen veel plezier.
- Mika
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.Habmoon.org
KittyGirl

KittyGirl


Aantal berichten : 12
Registratiedatum : 15-06-12
Leeftijd : 22
Woonplaats : HabMoon.org

Het voorstel topic Empty
BerichtOnderwerp: Hoi, ik ga me voorstellen..:P   Het voorstel topic Icon_minitimevr jun 15, 2012 4:42 pm

Hee habbie die dit aan het lezen is.
Ik ben KittyGirl ookwel bekend als Hoang Anh.
Ik speel sinds 15-04-'12 habmoon.org, dus al zo ongeveer 2 maanden.
Habmoon is sindsdien een hobby van me geworden.
Ik vind het jammer dat HabMoon eventjes 'weg' is.
Zo'n voorstel forum is altijd wel handig.
Mijn hobby's zijn; Tekenen, computeren(HabMoon), lezen, buiten 'hangen' en nog wat haha.
Hopelijk kom ik jou nog wel eens tegen op een forum ofzo.
Nou dag dag Razz
x Hoang Anh (//KittyGirl) What a Face

PS: Niet bepaald een origineel manier ofzo. lol!
Terug naar boven Ga naar beneden
https://twitter.com/#!/xHoang_anhx
Lysanne

Lysanne


Aantal berichten : 10
Registratiedatum : 08-01-11
Leeftijd : 28

Het voorstel topic Empty
BerichtOnderwerp: Voorstellen.   Het voorstel topic Icon_minitimevr jun 15, 2012 5:22 pm

Haaai, ik ben Lysanne en ik ben 16 jaar en over 3 maanden al weer 17 Surprised.
Ik zit op dit moment op mbo niveau 2 en ik doe daar de opleiding secretarieel medewerker,
administratie kan je het ook wel noemen. Mijn eerste jaar zit er bijna op en dan nog 1 jaar.
Verder ben ik fan van Justin Bieber sinds 2009. En HabMoon speel ik al zo'n 5 jaar dus ik ben
in 2007 begonnen. Voordat HabMoon al in beta versie was, was ik al Moderator geweest.
Daarna ben ik er even uit geweest maar nu ben ik weer Moderator. Mijn hobbies zijn voor
namelijk HabMoon en zingen hou ik ook wel van :-). En nog 1 ding is het allerbelangrijkste
in mn leven ik heb het allerliefste leukste en knapste vriendje van iedereen puhh ;3
wij zijn al meer dan een jaar bij elkaar en we zullen ook voor altijd bij elkaar blijven♥️
ohjaa en iloveteddy :$ stttt niet aan Laurens vertellen hoor ;o

Hopelijk weten jullie nu genoeg en wil je nog meer weten? Tell me! cheers
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.HabMoonSea.nl
KittyGirl

KittyGirl


Aantal berichten : 12
Registratiedatum : 15-06-12
Leeftijd : 22
Woonplaats : HabMoon.org

Het voorstel topic Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het voorstel topic   Het voorstel topic Icon_minitimevr jun 15, 2012 5:25 pm

Lysanne schreef:
Haaai, ik ben Lysanne en ik ben 16 jaar en over 3 maanden al weer 17 Surprised.
Ik zit op dit moment op mbo niveau 2 en ik doe daar de opleiding secretarieel medewerker,
administratie kan je het ook wel noemen. Mijn eerste jaar zit er bijna op en dan nog 1 jaar.
Verder ben ik fan van Justin Bieber sinds 2009. En HabMoon speel ik al zo'n 5 jaar dus ik ben
in 2007 begonnen. Voordat HabMoon al in beta versie was, was ik al Moderator geweest.
Daarna ben ik er even uit geweest maar nu ben ik weer Moderator. Mijn hobbies zijn voor
namelijk HabMoon en zingen hou ik ook wel van :-). En nog 1 ding is het allerbelangrijkste
in mn leven ik heb het allerliefste leukste en knapste vriendje van iedereen puhh ;3
wij zijn al meer dan een jaar bij elkaar en we zullen ook voor altijd bij elkaar blijven♥️

Hopelijk weten jullie nu genoeg en wil je nog meer weten? Tell me! cheers

Dikke hint voor newbie's ; Laurenss is der boyfriend Rolling Eyes 1 van je hobby's is natuurlijk ook Laurens aflebberen.. Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
https://twitter.com/#!/xHoang_anhx
Chin0




Aantal berichten : 2
Registratiedatum : 15-06-12
Leeftijd : 24

Het voorstel topic Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het voorstel topic   Het voorstel topic Icon_minitimevr jun 15, 2012 10:04 pm

ik ben mike.
doei.
Terug naar boven Ga naar beneden
JoeyDEECHTE




Aantal berichten : 3
Registratiedatum : 15-06-12

Het voorstel topic Empty
BerichtOnderwerp: __'   Het voorstel topic Icon_minitimevr jun 15, 2012 10:18 pm

gewoon joey
Terug naar boven Ga naar beneden
Serenn

Serenn


Aantal berichten : 3
Registratiedatum : 15-06-12
Leeftijd : 24
Woonplaats : Www.HabMoon.org

Het voorstel topic Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het voorstel topic   Het voorstel topic Icon_minitimeza jun 16, 2012 1:31 am

Uhmm... Hoi
Ik ben Seren over 4 maanden word ik 13.
Mijn hobby's zijn; Voetballen,Zingen,HabMoon spelen.
Ik speel nu al 4 jaar HabMoon ( dus sinds 2008)
Sinds Februari ben ik daar een Moderator...
Ik ga Havo/Vwo doen en jaa... dat was het wel een beetje...

Als je nog vragen hebt mag je ze gewoon vragen!

-'xSeren
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Het voorstel topic Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het voorstel topic   Het voorstel topic Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Het voorstel topic
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
HabMoon Forum :: Het Forum :: Voorstellen-
Ga naar: